Liliana Sokołowska
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej (MA), Wyższej Szkoły Menadżerskiej w Warszawie, Studium Podyplomowego FBA (Mazowiecka Akademia Firm Rodzinnych) oraz Projektu Szkoleniowo-Doradczego Firmy Rodzinne 2 (inicjatywa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i stowarzyszenia IFR). Liliana jest specjalistą BHP i inspektorem PPOŻ.
Od ponad 34 lat współtworzy markę SUPERLUX i uczestniczyła w pozyskaniu i utrzymaniu najbardziej wymagających klientów w sektorze. Nieustannie i bezkompromisowo dąży do perfekcji wyznając filozofię KAIZEN w swojej pracy.
Mirosław Sokołowski
Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej (MA)
Nestor i twórca filozofii SUPERLUX kreującej unikalne w sektorze podejście, które zdobyło serca szeregu kontrahentów, budując jedne z trwalszych relacji na rynku. Od początku lat 80’tych ubiegłego wieku konsekwentnie realizował założenia firmy.
Absolwent Politechniki Warszawskiej (MSc), Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (Executive MBA), Experienced Commercial Leadership Program (General Electric), Projektu Szkoleniowo-Doradczego Firmy Rodzinne 2 oraz doktorant Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Gospodarki Światowej). Rafał uczestniczył w szeregu szkoleń i wydarzeń rozwojowych (m.in. w Buenos Aires /Argentyna, Connecticut /USA , Istambuł /Turcja).
Od ponad 18 lat związany z sektorem finansowym, pełnił szereg funkcji zarządczych (m.in. Doradca Zarządu, Dyrektor Działu Sprzedaży, Dyrektor Zarządzający Efektywnością Sprzedaży, Cash Management Officer, Prezes Zarządu) w korporacjach i startup’ach (m.in. General Electric, Apple Inc. UK, Bank BPH, CitiBank, BNP Paribas, NETIA, VERN Technology).
Obecnie kieruje Działem Klientów Strategicznych SUPERLUX i jest wyznawcą filozofii komunikacji -„(…) zrozumienie potrzeb i oczekiwań partnera biznesowego to nieustanna praca… oczekiwania i potrzeby się zmieniają, musisz tam być… inaczej możesz być perfekcyjny w dostarczaniu najlepszej usługi, której ktoś nie oczekuje (…)”